- המידע הכלול בתקנון זה כתוב בגוף ראשון (לנוחות בלבד) והתקנון חל באופן שווה על שני המינים.
- תשלום דיגיטלי אינו זמין באתר. לאחר ביצוע ההזמנה, נציג של החברה שלנו ייצור עמך קשר כדי לאשר את פרטי המשלוח ולגבות את התשלום. ניתן לשלם עבור ההזמנה באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית. לאחר התשלום, תקבל קבלה לצורכי מס.
- התשלום עבור סחורות כפוף לתנאים ולהגבלות המפורטים בתקנון זה. אנא קראו אותם במלואם ובעיון.
- השימוש במוצרים שנרכשו מחנות המקוונת I-zizi.co.il הינו באחריות המשתמש בלבד, והחברה אינה אחראית לכל פגיעה שעלולה להיגרם למשתמש.
- פרשנותם ויישומם של תנאים והגבלות אלה ו/או כל פעולה או מחלוקת הנובעת מהם יחולו על חוקי מדינת ישראל וייפתרנו, במידת הצורך, אך ורק בבתי המשפט המוסמכים בעיר חיפה.
רכישה
- I-zizi.co.il מאפשר ללקוחות להזמין מוצרים באינטרנט בקלות, בנוחות ובבטחה.
- ניתן להזמין את המוצר בכל עת עד גמר המלאי.
- אין אפשרויות תשלום עבור רכישות באתר.
- המחירים באתר כוללים מע"מ בהתאם לדרישות החוק.
- הלקוח אחראי למלא נכון את פרטיו הנדרשים להעברת ההזמנה על ידי חברת השילוח.
- אם בדף מוצר יש אפשרות בחירת צבע והלקוח לא בוחר צבע עבור המוצר, הצבע ייבחר באופן אקראי.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את המכירה והשיווק של כל דגם מוצר בכל עת על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת.
- החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מעת לעת ללא הודעה מוקדמת. המחיר החל על רכישה שהושלמה הוא המחיר המוצג באתר עם השלמת תהליך הרכישה ולאחר שהמשתמש מקבל אישור השלמת הרכישה באמצעות דוא"ל או וואטסאפ. במידה שמחיר המוצר או השירות יעודכן באתר לפני השלמת תהליך הרכישה, המשתמש מאשר כי יחויב בהתאם למחיר המעודכן.
- לחברה הזכות הבלעדית להפסיק, לבטל או להאריך את תקופת תוקפן של מבצעים המופיעים באתר בכל עת.
ביטול העסקה והחזרת הסחורה
- בהתאם לחוק הגנת הצרכן והוראותיו, ניתן להחזיר סחורה תוך 14 ימי עסקים ממועד קבלתה על ידי הנמען, ובלבד שהסחורה לא הייתה בשימוש על ידי הקונה או על ידי אנשים אחרים.
- בעת החזרת סחורה, הקונה מחויב ב-5% מערכה כפיצוי על הוצאות החברה.
- סחורות הניתנות להחזרה חייבות להיות באריזה המקורית שלמה ובמצב מסחרי. לא ניתן להחזיר שריטות, שקעים, סדקים או נזקים אחרים.
זכות השיבה אינה קיימת במקרים הבאים:
- אריזה פגומה, מוצר מלוכלך ו/או משומש, מוצר שרוט, מוצר ללא אריזה מקורית או מוצר שבור.
- על פי חוק הגנת הצרכן, סחורות שהוזמנו על ידי קונה מחו"ל אינן ניתנות להחזרה.
ניתן ליצור קשר עם החברה תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הסחורה בדרכים הבאות:
- בטלפון: 054-989-0-989.
- בדוא"ל: [email protected].
- במקרה של ביטול עסקה והחזרת הסחורה לחברה, יוחזר ללקוח הסכום ששולם עבור הסחורה בניכוי דמי המשלוח ודמי ביטול בסך 5% מסכום העסקה.
- אם הלקוח יתחרט וירצה לבטל את העסקה, הלקוח ישלם את עלות המשלוח חזרה בתוספת דמי ביטול של 5%.
- הכסף יוחזר לקונה רק לאחר קבלת הסחורה המוחזרת על ידי החברה, בהתאם לאמצעי התשלום בו השתמש הקונה בעת ביצוע ההזמנה, תוך 7 ימי עסקים.
- הלקוח יחזיר את הסחורה לחברה באופן אישי, באמצעות שירות שליחים, או בכל דרך אחרת.
* אם הלקוח יחליט להחזיר פריט שקיבל עם משלוח חינם, דמי ההחזרה יהיו 5% במקרה של משלוח באמצעות דואר ישראל או משלוח לנקודות חלוקה בכתובת חלץ 14 חיפה במקרה של משלוח באמצעות שליח, ודמי ביטול נוספים בסך 5% מערך הפריט.
* מובהר בזאת כי אם הלקוח יחליט לבטל את העסקה, הוא יחויב במלוא עלות המשלוח, גם אם טרם קיבל את ההזמנה, אם ההזמנה הועברה מהמחסן לחברת המשלוחים.
* הסכום שיוחזר ללקוח אם התשלום יבוצע באמצעות העברה בנקאית יהיה בניכוי עמלת העברה בנקאית של הבנק.
החזרת מוצרים שנרכשו אפשרית בהיענות לתנאים הבאים:
- פחות מ-14 ימים עברו מאז קבלת הסחורה.
- המוצר באריזתו המקורית, שלם ו/או נקי מנזקים, פגמים ו/או נזק מכל סוג שהוא.
- חשבונית המס המקורית תצורף למוצר.
משלוח והובלה של המוצר
- I-zizi.co.il תדאג לאספקת הסחורה לקונה בכתובת שצוינה בעת ביצוע ההזמנה והתשלום, בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה.
- הסחורה תסופק לכתובת שצוינה על ידי הקונה, ובאחריותו לוודא שהיא נכונה (מידה, צבע, דגם).
- ניתן לאסוף את המוצרים באופן אישי בתיאום מראש בלבד!
- I-zizi.co.il לא תהיה אחראית לכל עיכוב במשלוח הנגרם עקב כוח עליון ו/או אירועים שאינם בשליטתה.
- משלוחים מחוץ למדינת ישראל אינם מתבצעים.